Kluczem wszystkim działań marketingowych dla dewelopera jest prawidłowa obsługa i przemyślane lokowanie środków na reklamę. Nie sztuką jest wydać pieniądze na ślepo i oczekiwać mniejszych lub większych zysków. Prawidłowa obsługa dewelopera to również badanie działań marketingowych wraz z porównaniem poniesionych kosztów, przewidywanie ruchów konkurencji oraz dostosowywanie się do rynku na podstawie analizy działań.

Wraz ze stroną internetową, obsługą i reklamą dla dewelopera czy poszczególnych inwestycji  możemy zaproponować indywidualne rozwiązania do badania zainteresowania potencjalnych klientów naszą stroną internetową. Przykładowo, badając nawet jedną inwestycję jesteśmy w stanie określić:

  • Przepływ użytkowników – Jesteśmy w stanie poznać liczbę czy stosunek procentowy osób wchodzących na stronę inwestycji  a następnie ich kolejnych działań, czyli np. przechodzenie dalej do działku kontaktowego, czy do innych podstron a także il osób w ogóle opuszcza naszą stronę po zapoznaniu się z ofertą. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić jaka oferta i w jakiej formie daje nam największą skuteczność w nawiązaniu pierwszego kontaktu z klientem
  • Popularność mieszkań – potrafimy zbadać które mieszkania cieszą się największym oraz najmniejszym zainteresowaniem, Potrafimy zbadać w którym momencie użytkownik podejmuje wniosek o tym że dane mieszkanie jest dla niego nieatrakcyjne – np. podczas przeglądania planu, wizualizacji, ceny czy też lokalizacji stron świata.
  • Maksymalizacja skuteczności oferty – dzięki możliwości wykorzystywania testów A/B oraz ich implementacji na Państwa stronach ofertowych możemy badać który wygląd, układ czy proces marketingowy będzie miał największą skuteczność
  • Źródła ruchu – inwestując w kilka procesów marketingowych, ciężko jest nam ocenić ich skuteczność porównując do siebie. Możemy oczywiście posiłkować się wyznacznikami sprzedaży, jednak większą skuteczność przynosi nam nie zależne badanie źródeł ruchu w czasie, gdzie będziemy w stanie określić np. który mailing z jakiej firmy, przyniósł największy ruch, czy największą skuteczność w pozostawieniu kontaktu przez klienta
  • Ankiety – Jesteśmy w stanie zaimplementować dla Państwa anonimowe ankiety na Państwa stronie, gdzie klienci będą mogli w sposób szybki i komfortowy odpowiedzieć na nurtujące dział marketingu pytania.