Mówiąc o tym portalu społecznościowym w kontekście Twojej inwestycji, skupiamy się tylko na 2 rzeczach. Dwóch – bardzo ważnych rzeczach. Pierwsza Twój wizerunek w portalu, jako wiarygodnego partnera oraz kampaniach reklamowych, które mają bardzo wysoką skuteczność.

Twój wizerunek – może stanowić kolejny punkt do zdobycia zaufania potencjalnego klienta, lub wręcz przeciwnie – może stanowić mocną barierę w pozyskaniu kolejnych. Z naszych badań wynika, że 82% potencjalnych klientów szuka opinii o deweloperze w Internecie. Internet niestety jest miejscem, gdzie ludzie chętniej dzielą się swoimi negatywnymi spostrzeżeniami niż tym że im się coś podoba, więc ciężko jest w pojedynkę dojść z do porozumienia z klientami którzy wystawiają nam negatywne recenzje.

Prawidłowo prowadzony profil firmowy na portalu Facebook, to nie tylko informowanie potencjalnych klientów o aktualnych promocjach czy dniach otwartych, ale także ich pozyskiwanie, aktywizacja, ale także konwersacja, rozwiązywanie potencjalnych problemów naszych klientów, ale również walka ze spamem firm, które chcą się podpiąć pod nasze inwestycje (wszelcy pośrednicy odbioru mieszkań, agencje, czy firmy remontowo budowlane). Twój wizerunek i zaangażowanie w sytuacje problematyczne będzie świadczył o Twojej rzetelności. Warto w tym przypadku postępować przemyślaną strategią – a tam gdzie zostanie wypomniany nasz błąd czy niedociągnięcie, któregoś z naszych podwykonawców – pozwoli wyjść nam bez utraty kredytu zaufania potencjalnego klienta.

Kampanie reklamowe na portalu Facebook w postaci linków sponsorowanych to doskonałe narzędzie do profilowania konkretnej grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Facebook pozwala nam sprofilować odbiorców naszej reklamy nie tylko na podstawie ich działań na portalu, lecz na podstawie zaawansowanych algorytmów może z bardzo dużą dokładnością przewidzieć kolejne działania użytkownika. W porównaniu do kampanii reklamowych linków sponsorowanych w Google mamy zdecydowanie większe możliwości profilowania kampanii jak i jej wizerunku.