To jeden z najszybszych kanałów dotarcia do potencjalnego klienta. Linki sponsorowane pozwalają zaistnieć naszej inwestycji na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania Google. Ta reklama dla dewelopera stanowi daje bardzo dobry wynik już od samego początku rozpoczęcia działań marketingowych. Linki sponsorowane to nie tylko reklama tekstowa ale również graficzna zarówno w wyszukiwarce Google jak i całej sieci reklamowej m.in. YouTube czy Gmail. Do tego dochodzą reklamy produktów wraz z ceną i zdjęciami w wynikach wyszukiwania czy działania remarketingowe – czyli podążanie reklam za użytkownikami.

Bardzo ważną kwestią całego marketingu dla dewelopera jest planowanie budżetu reklamowego dla każdej inwestycji. W tym momencie linki sponsorowane stanowią celne uderzenie w potencjalnych klientów, niż wykupywanie kampanii reklamowej „na oślep” w lokalnej prasie, radiu czy telewizji.

Linki sponsorowane w chwili obecnej stanowią bardzo duży obszar ekranu wyników wyszukiwania, aby to Państwu uzmysłowić zapoznajmy się z poniższym przykładem między wynikami sponsorowanymi a organicznymi – czyli pochodzących z pozycjonowania.

Linki sponsorowane to doskonała metoda aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Wraz z dobrze przygotowaną stroną internetową, zapleczem formularzy kontaktowych i wsparciem działań sprzedażowych pozwala szybko i skutecznie zbudować bazę danych osób zainteresowanych kupnem nieruchomości.