Organizujesz dzień  otwarty Twojej inwestycji ? Wprowadzasz nową promocję przed świętami i potrzebujesz szybkich zmian na stronie internetowej? Czy może masz dość oczekiwania na łaskę informatyka czy firmy zewnętrznej, którzy wprowadzają zmiany dopiero po kilku dniach! Obsługa internetowa ProDeveloper to oferta dla Ciebie.

Wiemy, jak ważne jest to by wszelkie zmiany były wprowadzane w jak najszybszym czasie, dlatego masz pewność że wszelkie aktualizacje zostaną wprowadzone w ciągu kilku najbliższych godzin od zgłoszenia.

W ramach obsługi, oprócz aktualizacji Twojej strony, prowadzimy dla Ciebie i Twoich inwestycji szczegółowe miesięczne raporty, które pokażą Ci, które  inwestycje cieszą się jaką popularnością, co możesz zmienić i co poprawić by było lepiej. Co miesiąc przestawimy Ci twarde dowody, jak Twoje inwestycje są postrzegane w Internecie, a do Ciebie będzie już należeć decyzja co z tymi faktami dalej zrobić.

Możemy również śledzić ruch na Twojej stronie i obserwować przepływ użytkowników. Dzięki tym informacją będziesz mógł się np. dowiedzieć ile osób czy jaki procent użytkowników po zapoznaniu się z podstroną ofertową przechodzi do podstrony z kontaktem, oraz co się dzieje z resztą użytkowników.  Będziesz mógł zobaczyć ich niezdecydowanie czy nakierunkować na podjęcie decyzji.

W ramach usług dodatkowych możemy raportować również poszczególne mieszkania, a nawet wyświetlenia planu czy wizualizacji danego mieszkania, również poszczególne elementy czy dane strony internetowej. Możemy badać np. jaki metraż czy jaka lokalizacja jest najmocniej czy najmniej popularna – by tworzyć odpowiednie kampanie reklamowe w przyszłym okresie, skierowane dokładnie w określoną grupę docelową potencjalnych klientów.

Znasz zapewne sytuacje kiedy dysponujesz pulą mieszkań, ale pytania dotyczą tylko części z nich. Wiesz wtedy już, które mieszkania będą stanowić mocny punkt Twojej inwestycji, ale nadal nie wiesz, które mieszkania są najmniej popularne. Każdy inwestor trzyma się danego biznes planu i  określonej manipulacji ceną. Działania w tym przypadku nie mogą być „po omacku”, a muszą być ukierunkowane w jak największą stopę zwrotu naszej inwestycji. Narzędzia które możemy zaimplementować na Twojej stronie, pozwolą Ci wyciągnąć odpowiednie wniosku i wyjść wcześniej z działaniami, które pozwolą szybciej upłynnić sprzedaż mieszkań. Zarówno tych co wiemy, że sprzedadzą się jako pierwsze, jak i tych – które będą stanowić „ciekawy punkt” w naszej ofercie.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę że na popularność danych inwestycji nie wpływa tylko Internet, ale również lokalizacja, rozkład, okolica, komunikacja itd. – lecz w przypadku działań internetowych – nic nie będzie dziełem przypadku.

Znasz tą sytuacje kiedy klient przyszedł do Twojego biura sprzedaży i powiedział nam, że przeczytał o nas w Internecie? Jeśli tak, na pewno interesowało Cię skąd do Ciebie trafił. Które działania marketingowe przynoszą Twojej inwestycji najlepszy zwrot. Mailingi, pozycjonowanie, linki sponsorowane a może marketing szeptany. Tym wszystkim się zajmujemy na co dzień. Na co dzień również możemy monitorować skąd każdy klient do Ciebie trafił.