Strona internetowa naszej firmy czy inwestycji to jedno a to, że możemy ją łatwo odnaleźć w wyszukiwarce to drugie. Czasy, gdy samo wykonanie strony internetowej gwarantowało nam sukces w Internecie już dawno się skończyły. Obecnie niekwestionowanym liderem wśród wyszukiwarek jest Google i wszystkie usługi powiązane. Aby strona była dobrze wypozycjonowana w wyszukiwarce i aby przede wszystkim znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania niż nasza konkurencja, to cały cykl procesów analitycznych i programistycznych.

W bardzo dużym uproszczeniu, proces przygotowania do pozycjonowania strony internetowej dla dewelopera rozpoczynamy od analizy serwisu internetowego, zarówno od strony wizualnej – takiej jak treści na stronie, jak i stronie programistycznej – zawartości i jakości kodu strony, domeny, certyfikatów i wielu innych czynników. Następnym etapem jest analiza słów kluczowych do pozycjonowania dewelopera w Internecie. Kluczem jest pozycjonowanie na to, czego szukają ludzie, a nie na to, co nam się wydaje, że będzie ok. Dysponujemy szeregiem narzędzi, które pozwalają nam sprawdzić, jakie frazy kluczowe są częściej wyszukiwane a jakie rzadziej w wyszukiwarce Google, z podziałem na okresy czasu czy lokalizacje. Kolejnym etapem jest analiza konkurencji na wybrane słowa kluczowe, dzięki czemu możemy określić skąd u konkurencji jest generowany największy ruch na stronie, czy też wpisy, na jakich innych stronach przynoszą największy efekt dla danej grupy docelowej. Etap początkowy kończymy na przedstawieniu raportu klientowi, jaka jest jego obecna sytuacja w Internecie na tle konkurencji, ile czasu należy poświęcić, aby osiągnąć zamierzone wyniki oraz inne zalecenia potrzebne do startu wypozycjonowania dewelopera czy też inwestycji mieszkaniowej.

Kolejny etap to prace programistyczne, zostaje również uruchomiony cały marketing dla dewelopera pod kątem zaplecza internetowego, tak, aby poniesiona inwestycja przyniosła jak najszybszy zwrot. Na koniec każdego miesiąca przygotowywane są raporty, które dokładnie ukazują pozycje naszych inwestycji w sieci Internet na każdy dzień i na każdą frazę kluczową.

Sposób rozliczania pozycjonowania przyjmujemy tylko i wyłącznie za wyniki oparte na 2 modelach biznesowych: rozliczanie każdej frazy z osobna, lub ryczałtem od inwestycji.